Merhaba anneler, yenidoğan bebeğimde ilk haftadan beri gaz sorunu yaşıyoruz ve ben ilk haftadan beri gaz damlası kullandım şuan 26 günlük hala kullanıyorum. Bazı doktorlar ilk 1 ay gaz damlası kullanılmasını önermıyorlarmıs. Kendımı kötü hissediyorum benım gibi erken gaz damlasına başlayan var mı?