mamaisqueen Kızlar bugün bebeğimin birinci ayıydı. 1 aylık olanlar varsa gelin konuşalım sizde uyku, beslenme, huy durumları nasıl? Tummy time etkinliklerine başladınız mı? Ben daha bebişime oyunla alakalı hiçbir şey yaptırmadım ne zaman nasıl başlamalıyım ?
serpoo mamaisqueen göbeği düştüğü andan itibaren ellerinden tutarek 5 defa öne doğru çektik hafif oturur pozisyona geldi sonra yüz üstü bıraktık 5 dk kdr boynunu dik tutsun die doktorumuzn tavsiyesi ile . Tummy time kartlarıda aldım ama o zaman dha erken oldgu için ilgisini çekmedi şuanda 3 aylık hala ilgisini çekmiyor
mamaisqueen serpoo bende üstüme yatırıyorum baya başını kaldırıyor boynunu tutuyor beni izliyor tummy time yerine geçer diye düşünüyorum 😂