Merhaba arkadaşlar adet tarihimden 16 gün oldu geceli ilk kan vermeye gittiğimde kanamayla gitim buçuk pıhtılarda geldi ilk kan değerim 48.2 ikinci degerim 51 üçüncü degerim 45 7 çıktı bugünde gitim 45.5 olmuş altan muayene etiler birşey gözükmedi kimyasal gibide gözüküyor dış gebelik daha belli olmaz dediler ilk kanamam da ağrı olmuyordu sadece idrar sonrası oluyordu 3 gün oldu kanamam iki gündür sadece lekelenme var tekrar iki gün sonra gel dediler bilen varsa lütfen yazın kendiliğinden duşermi doktorlar kendiliğinden de duşe bilir dediler bugünde kan verdim değerim 38.1 oldu sizce diş gebelik ola bilirmi yoksa kimyasal hiç duştukten sonra artış olmadı doktor 27 de gel muayene edeceğiz dedi