begonvil00 ben de yıllarca çok sıkıntılı zamanlar geçirdim birkaç kez endoskopi bile yapıldı teşhis konulana kadar. En son medicana Konyada bir doktor debridat diye bir ilaç verdi onun çok faydasını gördüm. Ama birkaç ay düzenli kullanımdan sonra fayda ediyor. Son 5 yıldır da hiç takmıyorum artık çünkü bıktım. İshal miyim okey diyorum yok kabızlık mı var ona da okey 👍🏼 bu sendromun en büyük kaynağı stres ilerleyen vakalarda antidepresan kullanımı söz konusu olabiliyor o yüzden ne kadar az düşünürseniz semptomlar o kadar hafifliyor geçmiş olsun 💐