elaangi benim bebeğim de aynı 10 aylık yere bastırınca ayaklarını çekiyor bizim kilomuzda sizinle aynı , aynı şekilde sağa sola yüz üstü dönüyor emekleme çabası da yok , doktorumuz bizede sorun yok kilodan dolayı yürümesi gecikecek demekki ama sonuçta yürüyecek korkulacak bir şey yok dedi Yürüteç kullanmayın yürüme arkadaşı alın onunla sizin desteğinizle ittirmesini sağlayın dedi ablamda yürüme arkadaşı var yeğenimin bebekliğiinden onu getirecek haftasonu denemeye başlayacağız bakalım inşallah işe yarar . Bide şey duymuştum bebeğiniz desteksiz ıturuyorsa ve elinden tutunca kendisi kalkıyorsa bi sorun yok demekmiş