dnz2705 Hanımlar eşimin tayini hozata çıktı ben de çocuklarla gitmek istiyorum ama ev bulamıyoruz yardımcı olabilecek var mı?
dnz2705 Niloyailetospik inşallah çok zor durumdayız ve ev yok diye ayrı kalacağız korkunç bşr şaka gibi
miraydoga Jandarmaya apart çıkıyor diyorlar ama diğerleri nasıl bilmiyorum. Konuştuğum herkes sakın eşyanı getirme rezil olursun diyor. Eşyaları ya satıp ya bir yere koyup eşyalı ev ( onu da bulursak tabi ) gitmek mantıklı
dnz2705 miraydoga Vallahi ben artık vazgeçtim neye elimi atsam elimde kaldı pes ettim . Mucize bekliyorum bir an önce yoksa memlekete kayınvalidemin yanına gideceğim mecbur
dnz2705 1-2 ev baktık ama afedersiniz köpek bağlasan durmaz derler ya öyle işte. Benim 2 bebeğim var bir de
miraydoga dnz2705 sobalı ev çok doğalgaz olayı zaten yok. Kat kaloriferi ne kadar yansa da bazı evler soğuk oluyormuş bende de bir bebek var ne yapıcam bilmiyorum şaştık kaldık