Elifmom Bugün bişey öğrendim daha doğrusu önceden duymuştum ama çok ustunde durmamıştım ama deneyip faydasını gören çok kişi olunca bende deneyeceğim size de faydası olur belki dıye yazıyorum. Sadece kız çocuklarında oldugunu söylemişler banyo yaptırdığınız sırada avuc ıcınızle bebeğin sırtını ovuyosunuz cok sert değil ckk hafifte değil. Bu şekilde sırtında sıyah sakal gibi kıllar cıkıyo sırt dikeni diyolar. Ve bebeği cok rahatlatıyomus tabı her bebekte olmayabılıyomus ama olan da çok. Koparmaya calısmayın kendiliğinden dökülüyo.
Edanisman Bugun bende ayni şeyi gördüm. Ama sadece kiz cocuklarinda degil erkek cocuklarinda da deneyip fayda goren olmus
Acemiiiii Nasıl her şey bir anda trend oluyo ya. İnstagram’da _iremyasar_’dan gördüm bende. Ama kız erkek değil çoğu bebekte olurmuş. 2-3 dakika kürek kemiğinin olduğu bölgeyi ovalıyorsunuz kıl çıkıyır. Kendiliğinden de çıkıyormuş böyle kolaylaştırıyosunuz. Kendiliğinden dökülüyormuş sonra. Bebeği de rahatlatıyormuş. Deneyeceğim