esmaedma Kızlar bebeğim 3 aylık olucak ayın 5inde benden başka kimseye gülümsemiyor ya da çok az gülümsüyor normal mi sizce
ayazz512 esmaedma bnm bebeğim de o şekildeydi 3 buçuk ayına gelince babasına tepki vermeye basladi şimdi de bana tepki vermiyor 😂😂
esmaedma ayazz512 ay herkes bu niye bakmıyor bize hiç gülmüyor falan deyince ister istemez kafaya takıyorum bende babasına bile düzgün gülmüyor göz teması kurmuyor
ayazz512 esmaedma bnmkide öyleydi cunku bize daha çok bağlılar etrafı kesfettikce değişiyor şimdi benimki bana bakmıyor hiç takma kafana önemli olan sizin bebeginle mutluluğunuz ♥️