Maalesef genetik olarak nasırlı ayaklarim var bas parmagim ve topuklarim surekli sert ve nasır oluyor. Ben de umursamiyordum surekli oldugu icin ama bu yaz kesinlikle bakımsız ayaklarla dolaşmak istemiyorum. Önerileriniz var mi evde uygulayabilecegim? Ayak törpüsü, taşı hatta makinesi bile var. Yapiyorum yine aynı oluyor o yüzden saldım. Bebekle kuaföre gitmem de zor oluyor çünkü belcikadayim burada her istediğim zaman gidemem önceden randevu vs denk gelmiyor