9793selaam Kızlar hangisinin doğruluk yapı yüksek .2 li tarama zamanım geliyor randevu bulamadım geçerse 3 lu yaptırsam olur mu ki?
betul97_ 9793selaam Hiçbirinin doğruluk payı %100 değil. Ben 2’li yaptırmadım bilerek yaptırmamıştım sonra bir doktor 4’lü tarama yaptırdı bir sorun yoktu.
dryakyaa 9793selaam 3lüye göre ikilinin oranı daha yüksek ama ikisi de bi bulgu değil tahmin istatistik yani boşuna stres ben 3lü yaptırmıştım 2liyi kaçırdığım için boşuna stres yaptırdılar bana 😊
newmo 2 li tarama yaptırdım yüksek down sendromu riski çıktı sonra fetal dna yaptırdık temiz geldi bebeğim gayet sağlıklı neye göre yüksek risk çıkardı mesela o yüzden 2.cocugum olsa asla yaptırmam fetal dna sonucu çıkana kadar yaşadığım psikolojiyi unutamam 3lü tamamen zaten yanlış çıkarıyor
Ciddiyet12 9793selaam Allah korusun bi sorun çıkarsa aldiracaksaniz. Hepsini yapın aldirmayacaksaniz yaptırmayın. Çoğu doktorda önermiyor haklı olarak
huda1903 9793selaam doktorlar 2linin oranı daha doğru 3lüye göre diyorlar 2 li ve detaylı ultrason yaptırman yeterli 3 lü yaptırıp 1 haftam zehir oldu benim 3lü yaptırma 2 ve detaylı daha iyi
beyil Taramalar sadece istatistikten ibaret,fetal dna bence de. Oğlum 4 aylık, doktorumuz fetal dna ve birinci trimester detaylı ultrasonunu 11. Haftada istemişti
subrk 9793selaam ikiside net sonuç vermiyor.Fetal dna testi en güvenilir olanı. Eğer maddi durumunuz iyiyse direk onu yaptırın. 10 haftalık yapıyorlar. Kan testi cinsiyette belli oluyor
9793selaam subrk ne kadar bir ücreti var ki özellerde mi yaptırılıyor ve ne kadar sürede sonuç çıkıyor
Miracinannesi_ 9793selaam 3lu testi cogunlukla 2 li testin zamanini gecirenlere oneriyorlar 2li test ve detaylı ultrason yaptırmıştım ben
subrk 9793selaam 10 günde çıkar. Dolar yada euro bazında alıyorlar. Geçen sene şubatta 12.000 tl vermiştik.Ne kadar oldu bilmiyorum
gokcen_ 9793selaam ikisi de kesin değil ,maddi durumun varsa ya da etinden tırnağından artır fetal DNA yaptır en doğrusu bu