Kızım 20 aylık ve bebek arabamız 1 hafta önce kırıldı.arabasız deneyelim dedik mahvoldummmmm abartsız.bugun araba bakmya gittik.kabin boymu?baston mu? cok kararsiz kaldim.e bebekte kabin boy hamilton marka 10 bin tlden 6 bine duşuyor indirim var ama yanlari cok açik bu kabin boyların sanki cocuk emanet gibj duruyor gibime geldi oturma yeri falan.bana mi oyle geliyor acaba???kışın nasil olur bilemedim.
Bide x magzada baston begendim 2.670 tl. Hangisi mantikli sizce?
Eşim tamamen bana birakyor ben kullanicagim için.