Canan12 😂 Evet bebekler de kabızlık çok normal bir durum. Eğer bebeğiniz yenidoğansa henüz bağırsak sistemi tam çalışmayabilir. Yada yediği şeyleri hazmetmesiuzun sürebilir. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ek gıda alıyorsa katı gıda vermeyin bol su içsin bir de yemeklerine zeytinyağı koyun kayısı verin. Küçükse eğer doktora danışarak bağırsak düzenleyici kullanın.