Arkadaşlar mrb. 25 günlük bebeğim var. 2-3 gündür özellikle bugün sürekli kusma halinde. Emziriyorum gazını çıkarmak için omzuma alıyorum bütün midesini boşaltıyor. Netten baktım biraz dik tutun diyolar yine kusuyor. Eğimli yatırıyorum aynı şekilde. Her yolu denedim ama her beslenme sonrası bütün emdigini çıkarıyor. Sürekli açlık halinde dolayısıyla. Bunun sebebi ne olabilir? Başına böyle bişi gelen olduysa nasıl çözüm buldu yardımcı olursanız çok sevinirim.