Dün ve sabah hiçbir şeyimiz yoktu ancak öğlenden sonra gürültüsüz sarı su gibi ishal yapıyor. Kahvaltıdan beri hiçbir şey yemedi. Sadece karnım ağrıyor diyor ama 10 kere falan yaptı kakasını. Enteregermina kefir ve prebiyotik verdim ona rağmen kesilmedi. Ayrıyetten sıvıyı çok veriyorum su meyve suyu ayran içirdim sürekli. Pirinç lapası muz patates zaten yemiyor bugün hiç yemez. Yardımmm