benaslindayohum_ Kızlar yarın işe başlıyorum oğlum bakıcıda kalacak yengem bakacak 2 senedir ilk defa ayrı kalacağım 🥹 tecrübelerinizi paylaşır mısınız
ayaznannesi benaslindayohum_ benimde yarın doğum iznim bitiyor önce yıllık izin sonrada ücretsiz izin alacağım 🥺
ayaznannesi benaslindayohum_ daha 3 aylık benim ki🥺 ücretsiz iznim bitene kadar umarım güvenilir bir bakıcı bulurum