Selamlar herkese. Oğlum 6 aylık. 4 uykudan 3 uykuya düşmüştü geçen ay. Akşam 8.30 gibi uyuyor ama mesela 2. Uykusundan saat 3′te uyandıysa, 3 saat civarı uyanık kalıyor, 6′da 3. Uykusunu uyutsam gece uykusu çok sarkıyor. Bu durumda doğru olan nedir? Ben 3. Uykusunu atlayıp biraz daha erken uyutmaya çalışıyorum ama yanlış mı yapıyorum acaba?