gulsen64 Merhaba arkadaşlar şuan bebeğim 10 aylık 1 yaşın da emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum nasıl yapabilirim geceleri özellikle fikriniz nedir Bırakmak isteme sebebim emzik gibi kullanıyor sabaha kadar yanında yatıp onun ağzında olmasını istiyor