Kızlar merhaba 10 Haziran da doğum yaptım ve doğum yardımına e devletten başvurdum ,ailem uygulamasında bu TC ye başvuru yok gibi birşey yazıyor ama e devlette görünüyor, benim merak ettiğim şu an ödeme alanlar hangi aylarda doğum yapmış olanlar ,Haziran’da doğuranlar ne zaman para alır acaba, bir de e devlette ıban kayıtlıysa ona yatmıyor mu para illa halkbankasına mı gitmek gerekiyor