sencokbiliyon Mor olanı doğum gününde almıştım ben. Fiyatı da çok düşmüş. Giyince aşırı tatlı oluyor. Bir bakın isterseniz. Pembe olanı da bayramda giydirmiştim.
Divayorgunxx Asellinaamm ne kadr düsük fiyata alabilirsem benm icin o kadar iyi olur siz fiytnzı soyleyin ona gore konusalm