sebur gündüz uykularını yatağında mi yapıyordu bir de destekli mi desteksiz mi uyuyordu. Benim kızimda şuan 2 ay 27 günlük. Gündüz uykularında direkt yatağında bırakırsam 1 saat uyuyor gazdan dolayı uyaniyordu ama kucağıma yatirdigimda kafası böyle göğsümde oluyor o şekilde yattiginda 3 saatten fazla uyuyor. 1.5 saat kucağımda yatiyor . Derin uykuya geçmiş olunca yatağa bırakıyorum orada da güzel uyuyor. Ama işte destekli uyku benimki uyandığında pış pış yapıyorum hemen uykuya dönüyor