ikibebekannesi34 Kisa alerji ilacları ile kücültmeyi deneyecekler muhtemelen o yüzden sıradan bir kbb bile olur.. küçülmediyse ameliyatla alıyorlar, zor bir ameliyat değil içiniz rahat olsun.. grcmis olsun
peruskam Kisa dün kızımın 20 ay kontrolü vardı aynı sıkıntı bizdede var bazı geceler horlama oluyodu. Doktor 4 5 yaşa kadar bekleyelim dedi. Şuan ilaç veya herhangi bişey yaptırmayı tavsiye etmedi. Hatta bol bol denize sok çok iyi gelir dedi öyle yapıcam
Kisa ikibebekannesi34 teşekkür ederim bende alerjiden kaynaklı geniz etini etkilediğini düşünüyorum en azından alerji testi yapıp alerji ilacı kullqnırsa rahatlar
Kisa 210624 tahmin yürüttü drlar biri kesin konuştu digeri kesin tanı için çekim yapılması lazım fakat ufak oldugu için bu yaşta yapmaya gerek yok zararlı zaten dedi. Büyük bi sıkıntı olsa çekerdi büyük ihtimal
Kisa peruskam evet denizi bende duymulştum deniz çok iyi geliyormuş. Ameliyat don çare şuan için burun spreyi verdi 1 ay kullan dedi kullanmaya başladıgım andan itibaren bi sıkıntı yaşamadım bakalım bırakınca nasıp olucak. Bende aynı şekil arada bi denize götürücem