drgkt kendinize yüklenmeyin 3 yaşta kreşe göndermek gayet normal. Sadece doğumdan hemen önce başladığı için hem çocuğunuzın hem sizin alışma süreciniz biraz uzun olacak.
Kardeş kıskançlığı da gayet normal, kaç yaşında olursa olsun eve gelen bir ortak kesinlikle tepki çeker..
Bence okula devam etsin, zaten şu an lohusasınıx ve yenidoğan ınız yapışık yaşamak durumundasınız. Bu süreci daha kolay atlatırsınız böylecex