yaraliceylanim İki ana ogunken iyiydi ya 3 ana öğün diyor doktor sabah yaptığı max kahvaltı yumurta salatalık ona da eyvallah aksam bizimle yiyor zaten öğlen ne yapabilirim çok seçici hiçbir şey yemiyor çok fazla da iştahlı yiyen bir bebek değil 🤷♀️
zeydefe yaraliceylanim ben meyveli yoğurt meyve püresi veriyorum öğlen uykusundan sonra içine bal ve cevizi cam rendeyle ezerek ekliyorum 1 yaştan beride , ayrıca meyve püresi yaptığımda yulaf ezmesi de kattığım olmuştu öyle de yiyordu biz hiç yemek türü yemedi öğlenleri şuan 21 aylık hala öğle yemeği kültürü yok bizde :)
yaraliceylanim bendenbirtanedahayok çorbayı ağzına bile sürmüyor maalesef. Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
yaraliceylanim nesizade05 meyve kek ana öğün sayılır mı 😪😪 Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
senanrkay Öğlen her zaman çorba içiriyorum. Onun haricinde meyve püresi veya meyveli yoğurt yediriyorum.
kendihalimde Benim bebeğim 9.5 aylık. Öğle yemeğini aynı akşam yemeği gibi yediriyorum. Çorbasına ekmek doğruyorum, önceki akşamdan yemek kaldıysa sebze veya et yemeği veriyorum, yoksa kendi yaptığımız erişteden veriyorum. Yanında da yoğurt yiyor
yaraliceylanim kendihalimde aksam menüsü vermek istemedim akşam yemez diye çok yemek seçiyor ve bu aralar çok az yiyor sabah sadece yumurta yarısı veya sadece salatalık o yüzden öğlen verip akşam yemezse diye veremiyorum öğün niyetine geçecek başka şeyler aradım aslında ama yulaf VS de yemiyr 😪 Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
yaraliceylanim zeydefe yani ben kendim yemiyorum meyve yiyorum meyve yersem benimle biraz yiyor yoksa yemiyor bazen kraker falan ama sağlıklı değil öğün niyetine vermek istemiyorum ne yapsam şaşırıyorum makarna pilav akşam veriyorum öğlen yine vermek istemiyorum yulaf bowl tarzı şeyler denedim ama yemiyor 1 yaşında değiliz bal vermiyorum meyveli yoğurdu kendiniz mi yapıyorsunuz direk yoğurda meyve kalınca yemiyor Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
yaraliceylanim gokcen_ pilavı genelde akşam veriyorum hiçbir şey yemezse pilav yogurt yapiyo çorba içmiyor maalesef Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
binnur37 yaraliceylanim Ek gıdaya başladığımız zamandan beri öğle uyku sonrası mutlaka çorba içiririm ..
yaraliceylanim binnur37 çorba içmiyor maalesef asla Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
yaraliceylanim myavocado teşekkür ederim çorba içmiyor ama sebze haşlama olabilir Kusura bakmayın çok geç cevap verdim ama siteye anca girebildim telefonum bozuktu 🥲
zeydefe yaraliceylanim ben şöyle yoğurdu haftalık cam kavanozlara mayalıyorum biz kendimiz de hazır yoğurt yemiyoruz zaten , yoğurdun içine muz ve cevizi blender yapınca çok seviyor bizimki küçükse ceviz koymayın tabi kaç aylık bilmiyorum da onun yerine incir hurma gibi kuru meyveler ekleyebilirsiniz kuru dut mesela çok faydalı, bizimki de tatlı olmayan bişeyi asla yemezdi o yüzden böyle çözüm buldum mevsim meyvelerini karıştırıp da deneyebilirsiniz bide Insta da ekgida.gunlugum diye bi sayfa var orayı takip edin kullanıyorsanız sosyal medya çok güzel tarifler paylaşıyorlar 🥰
slnpkmm Meyveli püre demir ilacı kullanıyoruz çünküyarım saat bir saat sonra da kefir ilacımız bitince öğlen sebze veya çorba akşam et türevi ile devam etmeyi düşünüyorum. Dengeli beslenme şart bunu öğrenmemiz gerekiyor doymasından ziyade. Zaman zaman bu konudan dolayı bende çok geriliyorum nasıl daha iyi olur diye çünkü bakıyorum instada 3ana 3 ara öğün yapıp veriyorlar sadece çocuğa nasıl oluyor anlamadım insan kendini yetersiz hissediyor
yaraliceylanim slnpkmm ben onlara bakmıyorum benim kızım çok seçici bugün yediğini yarın yemez et türevi çok yemez pilav çok severdi son zamanlarda onu da yemiyor ne yapayım neler denedim yok birde şöyle düşünüyorum hala emiyor çünkü küçük daha o yüzden fazla yemediginj düşünüyorum belki ben çok emziriyorumdur ne zaman isterse veriyorum bu aralar dış çıkarıyor iyice memeye düştü o yüzden de yemiyor bilmiyorum bir süre daha böyle devam sonrasında süt azaldıkça yiyeceğini düşünüyorum
yaraliceylanim artikbiranneyim çorba yemiyor eskiden çok severdi ama uzun zamandır asla çorba içmiyor
slnpkmm yaraliceylanim bizimki de aynı zaman zaman besin reddi oluyor bir bakıyorsun beğendi zannediyorum yerken çıkartmaya başlıyor benimki de emiyor azı dişleri geliyor yumurta peynir yedirmekte zorlanıyorum her çeşidini denedim