mom97X Annem de anlatıyor ne sen ne kardeşin hiç sendrom, ağlama krizleri filan yaşamadınız diye Hakikaten de o dönemlerde tüm çocuklar şimdikilere nazaran daha uysaldı. Benimki beni mahvetti daha 1 yaşında Sizce neden böyle şimdiki bebeler ?
biroglanannesii1 mom97X Yo ben anneme bebekken neler çektirmişim neler. Komşular bile der annenin elini ayağını öp diye neler yaşadı o kadın diye 😂😂
zenginoldum mom97X evet cpgunlukla eski bebekler daha uysaldi. Ama ben cok problemliydim. Cok sinirli gazlı huysuz bi bebektim.
mom97X biroglanannesii1 benim çevremde de tam tersi herkes şimdiki çocukların eski çocuklara göre çok hırçın olduğunu söylüyorlar
Temizlikperisi mom97X bende ilk 3 ay kullandım 😁😁 şimdiki bebeler kuduruk hiç yerinde durmuyorlar 9 aylık bebem var bugun komsum bu nasıl bebe hiç yerinde durmuyor dedi 🤣🤣🤣
Pembepremses24 mom97X Ay demi banada öyle geliyor benim bebe de 6 aylık ama 5 dk durağı yok çok yoruyor beni 😂