Arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük ama asırı gazlı hem mama hem meme olarak ilerliyoruz asla gündüz uykusu nedir bilmeyiz uyumaz ,susmaz .alerjik de kaka da kan olması lazımmış o yok asırı huzursuz .Kolik evet biliyorum ama bittim ağlama krizi tuttu mu asla emmez 60 cm mama anca içiyor