Nazendece babyyboy25 5 ay 10 günlükken ek gıda başladım 3 gün tadım ilerleyerek gittim sebzelerle başlayıp meyveyle bitirdim ve 7 aylık olmuştuk hiç acele etmedim kaşık maması kullanmadım mama veriyordum.
Eylulzeynep8 babyyboy25 6 aylıkken başladım çok sevdi ama çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum birde onu yerken ek gıda asla yemiyor du o yüzden bıraktım
hasrettecas babyyboy25 bende yeni başladım bir gün verip bir gün vermiyorum hero baby aldım ben ertesi gün verdiğimde zorlanarak kaka yapıuor
babyyboy25 Nazendece benimde 5 ay 20 günlük tadımlara başladım bir haftadır ama geceleri hala 3 saatte bir uyanıyor belki akşam versem ton tutar diye düşünüyorum
babyyboy25 hasrettecas ek gıda sürecindeyiz suan da bıraz zorlanarak yapıyor zaten kakasını o yüzden başlamadım henüz
beybitolat babyyboy25 ben verdim hiç sevmedi 1-2 kere yedi bi daha yemedi bende bi daha almadım. Hero baby almıştım aksine bizimkini ishal yapmıştı hiç yaramadı çocuğa
Eylulzeynep8 babyyboy25 organik princ unu rüseymi unu tam bugday unu karışık var trendyol da içine elma yada farklı bir meyve koyarak muhallebi yapın tadı aynı oluyor İçerisinde koruyucu olmuyor en azından