Eski halimi çok özlüyorum hemde fazlasıyla. Eşim dahil biri de demiyor ki çocuğa 1 saat de olsa ben bakiyim sen biraz dolan,kendine bak,bir kahve iç. Sanırım insan bir süre sonra yeni düzen kuruyor kendine,yeni alışkanlıklar ediniyor. Eski alışkanlıklarımı çok özlüyorum ama zamanım olsa sanırım özlediğim şeyleri yapmaya bile yorgunum. Kendimi sadece yorgun hissediyorum…