Bıraksın istiyorum herşeyi yiyor artk zaten kızmayın ama biraz özgür kalmak istiyorum bu konuda sonçta doğacak bebeğide emziricem allahın izniyle en azından bir kaç ay ara versem rahat ederim piskoloijk olarak ben onun bırakmasını beklersem ohoooo😃😃bana bıraktrma yolu lazım