Kızlar napıyorsunuz bu sıçakta? 10 aylık oğlumla evde çıldırıyoruz… 😃💆🏼♀️ sürekli mız mız… sürekli biyerlere tırmanış, bugunlerde yemek yemek istemiyor.. mamasını da içmiyor doğru durust.. 4 tane dişimiz var ama gelin sorun nasıl çıktılar💆🏼♀️ burda ne soylendiyse diş için hiç biri fayda etmedi, deli gibi resmen herşeyi yemek istiyor 💆🏼♀️ valla 15 yıl ihtiyarladım.. 4 ay atağı da neymiş?? 10 aylıktan haber veriyorum herşey daha beter hahaah