Anneler anneler bir mutluyum bir mutluyum oğlum hayatında televizyon ve telefon çok fazla vardı bazen uykudan alo diye ağlayarak uyanıyordu ve telefon verene kadar susmazdı telefonu elinden alınca televizyona sarılırdı.. Engel olmaya çalışıyoruz tabiki her istediği olmuyor ama hiç bu kadar net olmamışız demekki yaklaşık 1 hafta önce şehir değiştirdik annemlerin yanına gitmiştik döndügümüzde yine telefon istedi bende annecim telefonun anneanne de kaldı demiştim 1-2 ker faln sordu aynı cevabı verdim babası da aynı şekilde şimdi telefon istemiyor 🤭🤭 televizyon da açılırsa 10 15 dk sevdigi cizgi filime bakıp kapatıyor. Evde telefon vermeksen daha çok dışarda verip aman uslu dursun huysuzluk yapmasın derdık şimdi dışarda bile istemiyor aklına tabiki geliyor ama araya başka bişey sokup unutturuyoruz 😍😍 bu durum beni çok mutlu etti eee hep okumuş şeyler yazacak değiliz ya bu da olumlu olsun ❤️😁🫣