-Ozge- melike144 Bana sicaktan gibi geldi ama yinede bir doktora danışıp içinizi rahatlatın yani ben olsam öyle yapardım
beybitolat melike144 kaç aylık? Ek gıda alıyo mu? En son değişik olarak ne verdiniz? Yada sadece emziriyosanıza alerjik bişey yediniz mi? Bunları bi takip edin
ibis melike144 yaklaşık bir hafta olmadı aynı şekilde bizde doktora gittik. Arada sönüyor arada geri geliyordu doktor ürtiker olduğunu söyledi. Dilerseniz sizde bir gösterin, çok geçmiş olsun.
melike144 -Ozge- banada öyle geldi ama sicaktan olsaydi hemen gecermiydi hala ayni durumda olmazsa bi acile götürüyüm.
BortcecineG melike144 geçmiş olsun benm dr oglum böyle gbi gittiniz mi acile . Hastalik geçirdi döküntü mu bilemedim.
melike144 BortcecineG eşimi bekliyorum gelsin götürecem. Dış yüzünden 3 gundur atesi vardi atesi dustu simdi bu basladi
BortcecineG melike144 atesi kaçtı bizde ates yaşadık salı gecesi çarşamba doktora götürdük gribal dediler dönüşümlü surup dedi doktor ates geçti sonra bizde böyle lekeler oluştu dün öğlen. Alerjisi var zaten ama tepki vermediği için yemeye devam ediyordum.
BortcecineG Biz 39 gormedik ama sadece Ates yaşadık burun akıntısı vardi zaten. Calpol ve iburamidin dönüşümlü verdik .huzursuzluk var mi peki . Dis yüzünden o kadar ates olmaz da dedi. Gotururseniz bana da yazar mısınız geçmezse yarın bende götürecek gibiyim.
BortcecineG melike144 çok teşekkür ederim aynı durumdayız bizde. Çok geçmiş olsun. Bizde yarin immunoloji den randevu aldık.
melike144 BortcecineG acil bisey anlamaz diye gitmedik polikliniğe götürecem, sizin randavu kacta gittiniz mi
BortcecineG melike144 2.30 da randevumuz. Ben kuruyemis tükettim boş bulunarak ondan alerji olduğunu düşündüm damla verdim akşam bugün azalmış biraz. Bizim ki de yayılmıştı yüzde başladı vücuduna.