durubebek_ hakikaten öyle. Gel beni dinle. Benim bakonda berbat halde siciyorlar ama kumru geldiginden beri kocamla aram duzeldi. 6 sene cocugum olmadi ,kumru yuva yapinca hamile kaldim. Ummaidigmiz yerden yiyecek erzaklar geldi eve. Eskiden eve girince sinir küpü olurdum.simdi deniyorum kendimi,eve girince daralmıyorum artik. Baktik her sey rayına girdi, eşim onlara kullanamdigimiz minik bi sandık Vardi. Yukari duvara çaktı, simdi kumru icine girdi 2 tane bebegi var. :) bulgur falan veriyorum arada bir. Gel beni dinle , o seni seçti.senin koruyucu melegin o. Bizzat yaşadim demeyimledim . Hic dokunma onlara cicegim .sevgiler :)