ozge918 Kızım 9 ay 10 günlük.. doğum kilomuz 2890.. anne sütü alıyoruz.. ek gıda iyi gibi zor da olsa yiyoruz oyunla falan.. aralarda beni emiyor.. çalışıyorum bu arada.. beslenme düzenimizi şu şekilde anlatayım sabah 8-9 kahvaltı erken yaptıysa 10 da uyumadan kaşık maması anne sütüyle karıştırılmış sınra 10.30 da ilk uyku 12 ye kadar 12.30-13.00 gibi çorba.. 15-15.30 gibi meyve püresi ya da yoğurtlu meyve.. 15.30-16 gibi ikinci uyku 17.30-18 E kadar.. sonra akşam yemeği.. akşam yemeği de erken bittiyse yatmadan yine kaşık maması.. sizce yok mu yükleniyorum sağlık ocağı hemşire kilosu az saat başı besle dedi ama saat başı nasıl. Yesin çocuk anlamadım.. bu kadar yemesine rağmen kilo alımı az.. yiyor hemen kaka yapıyor.. acaba yapısı mı böyle anlamadım.. Cuma günü doktora gittim sınırın biraz altında dedi diyetisyen yönlendirdi onlarda ınfatrini diye bi mama verdiler bibeoenla içir diye biberon tutmuyor malesef kızım o zaman muhalllrbi yap dediler kaşık maması yerine artık bununla muhallebi yapıp vermeyi düşünüyorum ama kızım 10 gündir zor yiyor acaba acıkmadığı için mi istemiyor yemek anlamadım