ozge918 Merhabalar bebeğimin iştahını doğduğundan beri çok iyi değildi bu ay ne mama ne ek gıda istemiyor raporlu mama kullanıyoruz kilo alması için tavsiyeleriniz varsa doktorumuza danışarak kullanmak istiyorum