Papatya-eylul88 20 aylık şuan.1 buçuk ayrdır şu sekildeyiz anne diyor efendim diyorum.gel diyor.bu 2 li cümlemi oluyor? Bence olmuyor bu arada😀bitisik bi anda söylemesi gerekir diye düşünuyorum.eşim bu sekildede olur diyor.
birprensannesi41 Papatya-eylul88 kuzum üzgünüm ama 2 li cümle olmuyor ama sen mutlu olcaksan 2 li cümle olsun be boşver illa anne gel de dicek merak etmee😇
ikiprensesbebiss Papatya-eylul88 yavaş yavaş açılacaktır siz bolca iletişim halinde olun kitap okuyun açılacaktır bu aydan sonra
Papatya-eylul88 birprensannesi41 kız bende diyorim degil die eşim ısrarla diyor yazdim ya🤣he dicem bundan snra ona😀
Papatya-eylul88 ikiprensesbebiss kitap asla okutmuyor asla ama bol bol inceliyoruz soruyor parmagiyla anlatiyorum iletişimimiz iyi.konusuyorumda.oda konuşuyor az cok.acaba kacinci ayda beklenir 2li cumle?