Kızlar 4 gündür ishali vardı oğlumun 2 yaşında bugün kakasında kan gördüm 2 kere direk acile gittik. Kan tahlili röntgen ultrason hepsi temiz çıktı. Doktor dedi ki tuvalet eğitimine başlayan yeni çocuklarda bunları sık görüyoruz. Çok kaka yapmaktan olmuş. Sorun yok dedi ilaç yazdı gönderdi. Çinko ve probiyotik yazmıştı sadece. Şimdi aradılar hastaneden tekrar gelirmisiniz antibiyotik yazmam gerekiyor. Akşam başka acile götürücem orası çok uzak diye. Ama aklıma takıldı başka bişimi gördüler acaba normal Bir şeymi bu kadar olması