Gamzem12_y Kızlar emerken hep boğazına kaçıyor süt dik de tutsam mememi tutmasam da kaçıyor eşim de hep kiziyory çocuğu öldrdn diye nasıl çözüm buldunuz
Cicekimftm Gamzem12_y el pompanız barsa biraz sağın ön sütü,öyle emzirin. Hem böylelikle yağlı süt gelir daha faydalı. Ancak çok sağmayın hepten tazyik yapar göğsünüz
Busraae Gamzem12_y ayy bizde de sag göğsümde oluyor o canım O.göğsümü hafif uzanıyor gibi yapıp emziriyorum o yüzden süt az gidiyor birazda olsa faydası oluyor
Denizalp0381 Gamzem12_y benim oglusumda öyle oluyor bencde çok hafif yüzüne üflüyorum geçiyor hemen sütünüzün hızlı gelmesinden alakalıdır bide çok acıkınca birden hırsla çekiyorlar ondan
Hilaly17 Gamzem12_y aynı durumu yaşadım emzirmeden önce süt sağsamda yine boğulmalar oluyordu şuan 5 . Aydayız büyüdükçe hafifledi bi sorunumuz kalmadı çok şükür büyüdükçe düzeliyor
Gamzem12_y Gögüslerim küçük sütüm ancak yetiyor bebegime 2 saati gecti mi hemen taşıyor gögsüm ama pomba vurdum sanki sag gögsm süzgec gibi oldu fışkırıyor hep