Şimdi size baştan anlatayım ilk gebeliğimde sol göğsüm ucu yaraydı ve içi batıktı onu çıkarmak bayağı zordu biraz da zorluklar yaşadım hep sağ göğsümü verdim o göğsümü iyileştirdi ama sol göğsümden artık süt gelmemeye başladı hep sağ göğsüm doluyordu böyle 4 aya kadar sağ göğsümü verdim sonra mama destek verdim şimdi 2 çocuğum oldu ilkten hep emzirirdim solu göğüs ucumu cikarirdim kremler kullandım yine de iyileşti sayılır ama sol göğsüm artık sanki dolmuyor emzirme rağmen hep bı ağırlık var arkada öyle sismiyor göğüsün ama süt var emziriyorum yutkunma sesi geliyor sağiyorum 20 ml var yoksağda 100ml çıkıyor saginca bilmiyorum napicam sık sık emzirdikçe sol göğsü sütüm çoğalmiyor olsa ağırlık gelir yok bu konu hakkind abi bilginz var mı doktora görünmek gerekli midir sizce