dlrkrn Sezaryen olalı 1 ay oldu dikiş yerim değil de göbeğimin üzeri ağrıyor. Gaz sancısı mı karın ağrısı mı ayırt edemiyorum. Sürekli ağrıyor şiddetli ağrısı yok ama rahatsız edici. Belime de vuruyor sancısı. Yaşayan var mı? Doktora gideceğim yarın.
Masalina12 dlrkrn bende o zamanlar çok çektim hata sanki rahmim yukardaydi öyle hisediyordum kontrole gidince doktor normal demişti
yagmur3494 dlrkrn karnınızın içi mi ağrıyor yoksa deri altı mı? Bende yanma alıyordu korse de kullanmıyordum korse kullanmaya başlayınca geçti sanırım kaslarım göbeğimi taşıyamıyordu korse ile destekleyince ağrı yanma gitti ben de 36 gün önce ameliyat oldum
rachelgreen_ Göbek deliğimin orası ağrıyordu göbek fıtığı oldum sandım öyle ağrırdı kramp gibiydi oturur kalkarken gülerken çok ağrı hissediyodum hemen de geçmedi 40ımdan sonra olmuştu bi on beş gün sürmüştü diye hatırlıyorum