Sıcak ve kasvetli bir pazar geçiriyorum kızlar. Hadi bugün bakım günümüz olsun. Markalarıyla vazgeçemediğiniz ürünler neler?
Anneyiz diye suyla yüzümü yıkıyorumları saymıyorum 😂 Benim rimmel’in eyelinerı. Bu yaşıma kadar kaç tane denedim gözümün yapısına en uyan bu oldu. Alırken hep 2-3 fazlalı alıyorum bir tanesi bitti diyelim gidip 2 tane alıyorum 😁 hadi sizlerde yazın sohbet ve öneri olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻