20 aylık kızım cis demeyi biliyor,hâl ve hareketlerinden de anlıyorum çişini tutar gibi yapıyor ilk gün altına kacirmalar oldu 4 kere falan bugün bütün çişini, büyük çişini de lazimligina yaptı bir tek uyurken bezini takıyorum onun dışında serbest ara ara soruyorum çişin var mı diye çişin gelirse soyle annecim diyorum simdilik iyi gidiyor