ronnie molfix ilk doğduğunda kullandım. 4-4.5 kilo civarında 2 numara sıkıyordu. Çok fazla sızdırıyordu hiç memnun kalmadım. Bebeğim şu an muhtemelen 5.5 kilo civarındadır diye tahmin ediyorum. Birkaç gündür 3 numara kullanmaya başladım ama Prima kalıp olarak daha büyük. Molfix 3 numara ile denk geliyor mu bilmiyorum.