prensannesi15 Tavsiyelere açığız teyzelerii 24 saat oldu şuan ama çok huysuz genelde mızırdanmalıyız nasıl kolay atlatırız bu süreci ☺️
feyzanur17 Bizimki de 2 aylık 20 Haziran da olduk ara ara calpol verdim o onu rahatlattı extra antibiyotik krem kullanıyoruz. Kantoron yağını da çok tavsiye ettiler bir araştır istersen
prensannesi15 feyzanur17 şurup yok vermedik hiç krem sürüyoruz bizde sizinkinin adı ne acaba. Arada kantaron yağı damlatıyoruz sünnet bölgesine
feyzanur17 feyzanur17 kantoron yapı aldım bende bugün günde kaç kez uygulanmalı birde ucuna mı etrafına mı damlatmak gerekiyor
prensannesi15 feyzanur17 ben etrafına damlatıyorum kantaron yağını çok iyi işe aradı dikiş olan bölgelere yani