Asyaveannesi04 Huma_kus34 victoria secret bombsell kullanmıştım çok eskiden ama aşırı kalıcı değil maalesef parasını çok hak etmiyor maalesef
Uraztos Huma_kus34 dünyanın ennnnnn iyi kokusu bayılırımmmm çok güzel bombsell param olursa orijinal alırım param yoksa direkt mad’den falan doldurma alırım baskın bir koku değil çiçeksi ve fresh
babyandmom_ Huma_kus34 narciso pudralı temiz bir koku çok severim. Diğeri aşırı şekerli ağır geliyor bana bu kişisel görüşüm tabii ki
Huma_kus34 Uraztos ithal ürün diye satıcıdan alıcam nekdar kalıcı olabılır bılmıyorum ama denemek istıyorum
Huma_kus34 Asyaveannesi04 hadı yaa varmasının avonun parfümleri çok güzel aslında ama bulamıyorum onları
Huma_kus34 babyandmom_ yaa eşekerli olan hıbırsyi sevmıyorum almıyım ozaman çünkü kadın bana şekerlı degıl dedı 🙄🙄🙄
MamaUygarVibes Huma_kus34 kokusu kalıcı değil. Kullandığım en kalıcı parfüm; lancome- la vie est belle
Nazendece Huma_kus34 muadili 384 Bargello kullanıyorum acayip seviyorum çok güzel kokusu var mutlaka almalısın