Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 aylık kız. Doğduğu günden bu yana uyku rutini şeklimde ilerledik bir an olsun bozulmadı atak haftaları haricinde tek sıkıntımız ve sorunumuz başka misafirlik ne bileyim kendi ailemin evi olsun falan gittiğimde bebeğimin hiç bir şekilde yatmak istememesi diretmesi ve ağlama krizine girmesi uykusu da çok hafif bir ses yüksek çıksın direkt uyanır ve ben böyle olduğu için zaten onun uyku saatinde asla bir yere çıkmıyorum ister istemez herşeyden geri kalıyorum bu da benim için problem değil sadece uyumasa bile o krize girmesi beni acayip strese sokuyor sizin de çocuğunuz böyle olan var mı acaba evdeyken de uykuya direttiği oluyor bazı zamanlar ama bu şekilde krize girerek hiçbir zaman olmuyordu bu 1 aydır bu şekilde ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olur musunuz? Ayrıca da ilk dişlerini bayramda çıkardı şu 3 gündğr de ekstradan sancısı var üst dişleri çıkacak sanırım