Daha doğmadan almıştım mama sandalyesini yemek alışkanlığı zamanında olsun güzel yesin diye fakat hiç oturmadı hep bağırır kemerini çıkartırdı bir şekilde yedirirdim yemeği artık 2 yaşa gelmesiyle hiç durmuyor hep koltuğun, masanın tepesine çıkıyor durmuyor da yemiyorda siz neler yapıyorsunuz ekran yok bu arada