begonvil00 Bebeğini anne sütü ile banyo yaptıran var mı. Suyun içine koyup bebeği bekletiyorlarmış faydalıymış. Buzlugumda tarihi geçmeye yaklaşmış sütlerim var bu şekilde değerlendireyim diyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala begonvil00 bir de yüz maskesi yapıyorlarmış galiba. Bende burada bekleyeyim 🤭
babyandmom_ begonvil00 Ben cildini nemlendiriyor diye ara ara yapıyorum. Bir de çizdiği yerler varsa yüzünde falan sürüyorum geçiriyor. Sütle mi alakalı bilmiyorum ama deneyimim bu şekilde
begonvil00 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben onu denedim ya. Sütün tarihi baya geçmişti çöpe atmak yerine buzlu sütü yüzümde gezdirdim yarım saat bekledim pamuk gibi oldu deneyin onu 🤣
begonvil00 MamaUygarVibes yanlış anlaşılmasın benim de sütüm yoktu hatta suan kesildi 😂 bir ara ilaç kullanmam gerekliydi doktor 4 saat emzirme ön sütünü sağ deyince öyle yapıyordum onları atmayıp buzluğa atmıstım kalsın diye 😂😂
MamaUygarVibes begonvil00 hahahahs anladım canım benimde hiç olmadı valla ilk zamanlar emmiyordu sağıp besliyordum ve max 60 ml süt çıkıyordu 😂
begonvil00 MamaUygarVibes ilk 2 ay benimde öyleydi. Sonra azaldı zaten kullanmadığım damlalar süt artırıcılar kalmadı ama olmayınca olmuyor. Suan 4.ay atağındayız tamamen kesti. Hatta meme görünce aglıyor çocuk 😂