Merhaba eskişehir anneleri 4 aylık bir oğlum var ve çok şükür gaz sancılarımız bitti. 14 günlükken başlayan gaz sancılarımız için önce Biogaia kullandık sonrasında çözümü coliqone ile bulduk şimdi geçti ve son aldığım şişenin nerdeyse yarısından fazlası duruyor bunu ihtiyacı olan birine vermek istiyorum neden sadece Eskişehir dedim çünkü soğuk zincir ilacı buzdolabında muhafaza ediliyor