Merhabalar oncelikle biraz uzun olacak lütfen okuyun ki yanlışımı gorun sizde bu yanlisa dusmeyin.34 aylık bir kızım var normalde de fazla istahi olmayan bir kız çocuguydu ama gun icerisinde en azindan tavuklu sehriye corbasini et suyuna mercimek corbasini elmasini havucunu falan yiyordu ama bana yetersiz geliyordu bu neyse velhasıl kelam kan degerlerine baktirdim demir dusuk sadece digerleri normal bende buna istinaden abimi aradim(eczacı) detaya girmeden sadece istah acici multivitamin onerirmisin dedim onerdi kullanmaya basladim.Bunun yaninda balık yagi da kullanmaya basladim.Aradan 2 ay ya gecti ya gecmedi doktora goturdum kilosu cok dusuk 1 yasindaki cocukla esdeger diyip nutrica sut raporu cikartti ama benim cocugumun hala istahi yok.Peki neden ?
Sonra birgun kizim uykusundan ciglik kiyamet uyandi dedim noluyoruz ozel bolgesinde pisik var ama kremle yatismayacak derecede degil sudocrem suruyorum yok doktorun verdigi kremi suruyorum yok nefrolojiye yonlendirdiler sondali film cekildi cok sukur sknti yok bobrek filmi cekilmisti bundan once yine sknti yok cok sukur.Cildiyeye gittik normal pisik diyor.Eczaneye gittim yine doktorun verdigi bi kremi almaya orda eczaci bana dediki alerji testine baktirin dediiiiii ve bende ampuller yandi.Çünkü kızımı bu hale getiren D vitamini fazlalığıydı.Farkında olmadan kızıma D vitamini yukluyormusum.cunku kullandigim herseyde D vitamini vardı. Siz siz olun çocuklarınıza verdiginiz kullandiginiz vitaminlere ilaclara dikkat edin sormak istediginiz bisey olursa cevaplarim.