Kızlar 16 aylık yaramaz bir oğluşum var ve ben tükendim sanırıım 😕 dış görünüş olarak felaket durumdayım göz altı morluklarım kırışıkılarım sarkmalarım ve daha 25 yaşındayım 😩 desteksiz büyütüyorum çok yıpratıcı bir süreç emziriyorumda. Dün artık gına geldi eski halimi çok özlüyorum eşimden utanıyorum resmen güzel hissetmiyorum kendimi çok özgüvensizleştim. Ölü balık gibiyşm gerçekten canlılığım gitti kilo verdim zayıfladım. Kiloyu bir şekilde hallederim ama yüzüne bir çare bulmam gerekiyor eşimlede paylaştım bu konuyu onayladı kendini daha iyi hissedeceksen ne gerekiyorsa yaparız vs. Dedi. Ama sorum şu emziren anneler bu işlemleri yaptırabiliyor mu yaptıranlar var mı aranızda? Özellikle göz altlarım için ışık dolgusu vs. Mezoterapi lütfen yardımcı olun çok kötü hissediyorum